Thursday, May 31, 2007

Selamat Hari Gawai.....Selamat Bercuti...

Selamat Hari Gawai....for all my Dayak friends.....di mana jua berada...
Today will be last day kerja...esok dah start cuti sampai hari Isnin....means tak kerja 4 hari.....fuyoo....lama tu....best...best....
aku ada 2 jemputan nikah...Pot & Addy, Baiy & Amir dan E'in & Yus.... semua nya aku tak dapat attend.....i have to balik kampung coz ada program "Motivasi Pelajar Cemerlang"......and aku involve.....
aku tak pasti lagi sempat atau tidak visit kawan-kawan sempena hari gawai....rasanya memang tak sempat.....apa pun cukup dengan ucapan dan ingatan ku pada mereka.....
Hari ni kat office....semua sudah hilang mood untuk buat kerja....semua sudah 'mood holiday'.....aku sendiri......banyak 'lepak' dari buat kerja.... he...he....malas betul......cian majikan aku...
Ok lah......selamat bercuti semua....(eh lupa.....untuk Sarawakian) je.... Jaga diri baik-baik.....

No comments: