Wednesday, April 04, 2007

4 April 2007

Semalam balik kerja aku ambil my first cousin kat airport..... worry juga takut tak kenal....almost 16 years tak jumpa.......since 1992.....
Seorang aunt call....inform dia akan sampai dalam 5.05pm.... but i datang lambat.......biasalah jalan jem......ingat kan flight delay....rupa-rupanya my cousin dah sampai early......at first dia notice myself.... but was2......
saya and friends tunggu kat dalam......maybe coz lama tunggu so dia gi tegur saya.......he....he......kenal jugak....
dalam masa yang sama seorang budak kampung ku datang from Kuching.....balik dari medical treatment......Alhamdulillah.....senang kerja ku......dapatlah suruh budak ni bawa cousin ku sekali balik kampung....
so, balik dari airport....kami singgah hospital......lawat Mira.....nampak gaya Mira belum dapat discharge........hari ni dia ada appoitment dengan doktor pakar......nak check buah pinggang......kesian Mira masih kecil-kecil dah sakit......masuk hari ni dah 6 hari dia tido di wad.......
actually aku kesian ngan adik ku......last few years her husband detect ada cancer 3rd stage.....and now her doughter lagi yang sering sakit.......but I know she is very strong..... Allah will not 'uji' kita beyond to our own capacity....
balik dari hospital aku hantar cousin ku ke terminal bas......lega.... ada bas 7.00pm....
then, aku balik rumah.....packing barang.....coz nak tido kat rumah mak aji Rappi.....dah janji.......
before tu kami hantar kek batik ke rumah kak Faridah, kak Alin, kak Rozi n kak Hanim....
penat sangat aku rasa......suara masih lagi 'rock'.....flue masih lagi heavy......malam tadi tido awal.........

No comments: