Monday, April 09, 2007

Takziah Untuk Keluarga MD

Really miss updating my page but what can I say, time is just not my side at the moment.....but this afternoon........time semua orang keluar lunch... i manage to 'steal' some of the time to update....had not been trying anything new for the pass one week....
Anyway, if time permits, i will try update as much as posible......
masa berlalu cepat sangat.....actually last week banyak yang ku nak update.......tapi buzy sangat.....ni nak update tapi banyak yang dah lupa...
4 April 2007(Rabu)....balik dari kerja 5.00pm.....aku, Hayati n Hamidah terus ke hospital....visit my MD's wife (Boss Perempuan @ BP)..

BP masih lagi koma.....so kami bacakan surah Yasiin.....and waktu magrib malam itu .....BP meninggal dunia.....ramai yang ada di situ..
5 April 2007(Khamis).....BP selamat di kebumikan....... selama 7 malam berturut majlis tahlil di adakan di rumah MD....Sribima group cuti umum hari ni......
6 April 2007(Jumaat).....public holiday....aku turun office kejap belah petang.....then gi rumah kak Rozi coz kak Jun ada datang dari Bintulu... malam aku gi tahlil rumah MD
7 April 2007 (Sabtu)....pagi aku join rehlah bersama remaja....pelajar maktab, curtin university....sebelah petang layan cerita hindi..... malam aku dan aswita tengok movie.... "Mr Bean Holiday"....Lucu....
8 April 2007 (Ahad)....aku dan aswita lunch kat Muara restoran.....makan nasi lalapan.....sedap......petang - aku temankan aswita belajar driving kat kawasan parking stadium.....pening kepala ku ... aswita sukati je 'meruduk' jalan....he....he....teringat aku zaman aku mula-mula driving.....
11 April 2007 (Rabu)....kerja setengah hari....pas tu gi rumah MD tolong orang masak....untuk malam ni.....makan 7.....BP ninggal....
12 April 2007 (Khamis)....kerja setengah hari juga....2.30pm gi rumah MD.......ada ratif oleh wanita PERKIM....so aku join sekali...
13 April 2007 (Jumaat).....aku keluar awal......balik kampung.... malam tu terus ke subis 2.....my uncle (cousin mak).....kawin.....
14 April 2007 (Sabtu).......balik dari subis 2.....lepak rumah nenek.....
15 April 2007 (Ahad)......balik Miri.......

No comments: