Wednesday, April 04, 2007

Lagi.....update...

I am so boring today.......really .....really....boring......
I am at the office now… when everybody rushing to go for lunch, I was there.. sit infront of my computer..... so many work....yang perlu di siapkan.....workers salary....letter for Jabatan Tenaga Kerja....for Immigresen....update creditors....debtors.......and banyak lagi....
so tired..........
My table.....penuh........lot of work waiting for me to settle and finish them....
This is so not me. Me committed with my work? Yup I am.. maybe I was… I do not know… I was disappointed with myself for not doing a good job.
In fact I always thought last year’s was better and I could do the best next time. Even though I’ve done a lot to complete my tasks, but the bosses were thinking it wasn’t enough.......what everlah.....i just try my best......buat takat mampu........
Kepala berat sangat....may be banyak fikir kot......he....he.........
These 2-3 weeks, I’ve done nothing except yang routine2 je.....
I’ve been busy lately........lama dah tak attend kelas dance.....no wonder rasa kurang sihat.....Insya Allah petang ni nak pergi lah......buzy pun ..... healty come first.......betul kan?????
Tengah kusyuk buat kerja, menantu MD ajak visit 'boss perempuan' yang tiba-tiba pengsan.....sampai kat Columbia Asia.....beliau di kirim ke General Hospital...
Beliau koma.... dan kami dimaklumkan oleh doktor that she was in very bad condition....looks like no hope.....ala itu cakap doktor....Allah yang lebih tahu.....aku sedih tengok condition 'boss perempuan' tadi... i just put myself atau ahli keluarga berada di situasi itu.....nauzubillah.....
nampak gaya tak jadi lah gi dancing petang ni....nak gi hospital lagi.... nak lawat Mira and 'boss perempuan'......
semoga Allah permudahkan segalanya......Amin..

No comments: