Tuesday, June 19, 2007

I miss my friends....

"bila gik nak sesi facial kita tok… Tuan Pengarah kita ya alu sik da bunyi "
Senyum sendiri aku baca komen seorang sahabat ku, Gayah di dalam friendster As……

He….he…..aku tahu aku yang di maksudkan….
"Bila agik kita nak lepak-lepak rumah kau"? Min menyoalku semasa kami berdua ‘chatting’ minggu lepas….
"Lamak kita sik jumpa ooo….bila agik kita dapat duduk minum sama-sama…"As turut menyatakan perkara yang sama….
"Bila agik kita ada program tok? Sik da agik picnic kah?...." Kata Aswita.
"Mun kau ada lepak-lepak padah ngan aku ok"...kata Erna.
"Bila agik kita nak keluar makan sama-sama tok....dah sik laku agik kah duit kamek?... Nak belanja makan pun susah..." Kata Wadi suatu hari berbaur sinis...mungkin dia sudah ‘boring’.. Susah sangat nak ajak aku dan Liza keluar makan....ada je program kami....
He….he…..bangga nya aku rasa…My friends ‘miss’ me so much…
ye lah….lama kami tak jumpa…..dan dah lama tak lepak-lepak…. makan-makan…picnic...maklum selalunya sekurang-kurangnya sekali dalam seminggu atau sebulan kami memang ‘cuba’ untuk luangkan masa bersama-sama....
Been busy with so many things happening to me and around me…being overwhelmed with many unexpected and unplanned things that have occured within this few months…tu yang semua ‘aktiviti’ and ‘program’....terpaksa di tangguhkan for the time being....
I have been missing friends since have not been spending much of my time with them....
rindu ngan sessi facial kami…. tak pasal-pasal aku jadi tukang facial… yang kurang profesional….lama juga dah tak ‘melulur’ badan dengan masker buatan sendiri...
Rindunya saat-saat ‘gathering’…..actually so many story yang aku nak ‘update’ with all my friends….TUNGGU!!!!! Insya Allah ada kelapangan nanti kita jumpa.....
To all my friends.....thanks to be there for me.....i am happy to meet nice trusting people macam u all....
Bak kata Shikin ..... "aku benar-benar selesa dapat jumpa kitak orang....cakap apa jak dengan selesa... Tanpa perlu aku berselindung....coz aku tauk kitak orang bukan jenis yang ‘bermuka-muka’....semua jenis ‘sound direct’....but I know it’s all jujur..."

Aku setuju dengan cakap Shikin tu...... Sebab ‘keserasian’ itu lah our friendship boleh bertahan until now......and Insya Allah hingga akhir hayat......we a still friends dunia akhirat.....

Lagipun kita dah lama kenal.....tak da lagi yang perlu di ‘cover’ and ‘kontrol’....that’s why lah kita selesa cakap apa sahaja....any topic....
Ok lah.....hingga kita jumpa lagi....for more story....

And, hopefully our friendship never be lasted....semoga kita tetap jadi sahabat yang terbaik antara satu sama lain...
I LOVE U ALL GUYS.....KERANA ALLAH...

No comments: