Wednesday, October 18, 2006

Berbuka Puasa....

17 Oct 2006..

Semalam aku, Liza, Min, Guy n Pojot berbuka puasa sama-sama... Plan asal nak buka puasa di rumah sewa ku....tapi cancell....coz nak berbuka di restoran favourite kami.."dudo cafe"...tup..tup...tutup....so memandangkan waktu berbuka dah hampir so we decide berbuka kat restoran Najwa....yelah....ni yang paling hampir.....

Nasib baik Pojot ada beli bergedil...dapatlah kami guna untuk 'berbuka' sementara tunggu makanan yang di order.....padan muka kami kerana datang lambat....orang dah stat makan kami baru nak order....

Sebelum pergi tu....aku dah cakap ngan Liza..that's jangan lama....coz nak buat biskut bawang...maklum aku tengah 'cuti'... nilah masa untuk aku buat kueh...

Tapi seperti biasa....kami memang tak boleh di pertemukan...ada2 je topik yang di bualkan.....dari hal kerja....persiapan raya...kueh... masalah adik-adik....dan banyak lagi lah 'isu' yang di bincang... kami memang macam ni.....walau pun kerap jumpa...tapi tetap banyak benda yang jadi bahan cerita..never ending story...

Akhirnya kami bersurai 9.30++ malam.....itupun mak Pojot telefon .... maklum Pojot perlu siapkan kek yang di tempah pelanggan... lagipun esok Min travelling ke KL....kalau tidak aku rasa boleh berlanjutan hingga ke 11.00++ malam...

Sampai di rumah aku segera menyiapkan kueh bawang...dan popia gunting...dalam masa yang singkat aku berjaya siapkan 2 jenis kueh.. he...he...seronoknya....

12.00++ malam.....barulah aku ZZZZZZZZZZZ