Tuesday, March 20, 2007

NuR FahImah.........



a loving family belong to Nurfahimah.....cutelah anak2 nya...







20 March 2007
assalamualaikum? tumarawati.. I knew you... kenal tak saya lagi? kita pernah sekolah sama dulu kat miri eeeeee lama nya tak jumpa kitak!.. sihat ke? sekarang kat mana? kerja dah ke? kawin dah ke?

from: Nurfahimah, Manc. UK

Message yang aku terima daripada Nurfahimah semalam.....dia hantar komen dalam fotopages ku....

Tak sangka.....rasanya almost 10 tahun tak jumpa.....tup2 jumpa dalam alam cyber........canggih.....canggih......

Honestly....lately aku memang selalu juga teringat kat kawan2 lama....termasuk lah dia juga.....teringin sangat nak jumpa....kalau tak jumpa pun....at least dapat contack.....atau dengar berita...

so masa terima msg tu....memang excited sangat.....at least dapat juga aku 'jejaki' beliau...........Alhamdulillah.....
terus aku teringat pesanan seorang sahabat , kak Alin....katanya " kalau kita rindu ngan kawan2....seringlah baca doa rabithah.....iaitu doa keterkaitan hati.....Insya Allah pasti Allah buka jalan untuk kita jumpa kawan kita yang kita rindui....tak kira apa carapun.....yang kadang2 di luar jangkaan kita...."
dan akhirnya......aku dapat 'jumpa' Nurfahimah.....satu permulaan yang baik......semoga selepas ini tidak lagi 'lost contack'.....dan semoga selepas ini aku dapat 'jejaki' lagi kawan2 lama yang lain....
dan pagi ini....aku dan Nurfahimah mula ber 'chatting'....fuyooo ..... berebut2 kami dua menaip.....maklum nak 'update' cerita.....memang banyaklah....maklum almost 10 tahun tak 'bercerita'.....

masa sekolah dulu....aku memang boleh dikatakan rapat juga ngan dia ni....so memang banyak juga 'memori indah'....bersama beliau....tak perlulah aku coret di sini.....he.....he.....
Akhir kata........doakan semoga persahabatan kami kekal hingga akhir hayat....dan semoga Allah panjangkan umur kami....murahkan rezeki kami.....supaya kami dapat 'bersua' semula suatu masa nanti....Amin...
To Nurfahimah.....jangan lupa 'update' cerita selanjutnya....he....he...